
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Aktualności
Kasy ONLINE dla salonów fryzjerskich, kosmetycznych i kosmetologicznych

POSPAY ONLINE
Wszechstronne rozwiązaniePospay Online to połączenie funkcjonalności kasy, drukarki fiskalnej oraz terminala płatniczego.
Połączenie z CRKPołączenia z Centralnym Repozytorium Kas (CRK) można realizować za pośrednictwem sieci GSM lub WiFi. Komunikacja z CRK za pomocą dołączonej do zestawu karty SIM jest uwzględniona w koszcie abonamentu.
Transakcje bezgotówkowePospay ONLINE akceptuje transakcje elektroniczne wszystkimi rodzajami kart płatniczych oraz te, wykonywane za pomocą urządzeń mobilnych.
WygodaPospay to urządzenie ergonomiczne. Jest nieduży, a waży niewiele ponad pół kilograma.

MOBILE ONLINE
Małe gabarytyTo najmniejsza kasa fiskalna ONLINE na rynku, gotowa do pracy w dowolnym miejscu. .
Zastosowanie litowo-jonowego akumulatora o dużej pojemności dodatkowo zabezpieczy urządzenie podczas pracy w terenie.
System szybkiej wymiany papieru „drop-in” gwarantuje łatwą obsługę i wydajną pracę.

ERGO ONLINE
Odporna na zachlapanie klawiaturaKonstrukcja urządzenia chroni kasę przed zabrudzeniami.
Połączenie z CRKKilka opcji do wyboru:
- złącze USB,
- WiFi,
- modem 3G.
Kasa posiada dwa graficzne wyświetlacze, co optymalizuje czytelność danych. Klient i przedsiębiorca na bieżąco otrzymują pełną informację o usłudze.
Paragon w trybie „blokowym"Kasjer ma możliwość podglądu i edycji poszczególnych pozycji paragonu na wyświetlaczu, jeszcze przed wydrukowaniem.

TRIO ONLINE
Własny system POSDo drukarki można podpiąć obrotowy uchwyt na tablet lub smartfon. To umożliwi stworzenie wydajnego systemu POS.
Połączenie z CRKTrio ONLINE w standardzie wyposażone jest w kartę sieciową po USB. Przy bardziej mobilnej pracy najlepiej zamówić drukarkę wyposażoną w interfejs WiFi.
Grafika na paragonachKażdy paragon oraz wydruk z kasy można wzbogacić, dodając w nagłówku i stopce dowolną, czarno-białą grafikę, np. logo sklepu, reklamę, czy promocję.
Superformatka i wydruki niefiskalneGenerowanie dowolnych wydruków niefiskalnych o treści dostosowanej do potrzeb użytkownika np. kuponów rabatowych, promocji, czy informacji z systemów lojalnościowych.